tato
عزيزى الزائر اهلا بك زائر عزيزا فى منتدانا الغالى نتمنى لك الاستمتاع والاستفاده من منتدانا الغالى

ولكى نضمن لك تصفح سهل وسرع نرجو منك التسجيل نحن فى انتظار مساهماتك كعضو عزيزا علينا

شكراا....
tato
عزيزى الزائر اهلا بك زائر عزيزا فى منتدانا الغالى نتمنى لك الاستمتاع والاستفاده من منتدانا الغالى

ولكى نضمن لك تصفح سهل وسرع نرجو منك التسجيل نحن فى انتظار مساهماتك كعضو عزيزا علينا

شكراا....
tato
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

tato

متنوع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيمِ {1} الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ {2} الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ {3} مَـلِكِ يَوْمِ الدِّينِ {4} إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ {5} اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ {6} صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ {7}
بسم الله الرحمن الرحيم سَبِّحِ اسْمَ رَبِّكَ الْأَعْلَى {1} الَّذِي خَلَقَ فَسَوَّى {2} وَالَّذِي قَدَّرَ فَهَدَى {3} وَالَّذِي أَخْرَجَ الْمَرْعَى {4} فَجَعَلَهُ غُثَاء أَحْوَى {5} سَنُقْرِؤُكَ فَلَا تَنسَى {6} إِلَّا مَا شَاء اللَّهُ إِنَّهُ يَعْلَمُ الْجَهْرَ وَمَا يَخْفَى {7} وَنُيَسِّرُكَ لِلْيُسْرَى {8} فَذَكِّرْ إِن نَّفَعَتِ الذِّكْرَى {9} سَيَذَّكَّرُ مَن يَخْشَى {10} وَيَتَجَنَّبُهَا الْأَشْقَى {11} الَّذِي يَصْلَى النَّارَ الْكُبْرَى {12} ثُمَّ لَا يَمُوتُ فِيهَا وَلَا يَحْيَى {13} قَدْ أَفْلَحَ مَن تَزَكَّى {14} وَذَكَرَ اسْمَ رَبِّهِ فَصَلَّى {15} بَلْ تُؤْثِرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا {16} وَالْآخِرَةُ خَيْرٌ وَأَبْقَى {17} إِنَّ هَذَا لَفِي الصُّحُفِ الْأُولَى {18} صُحُفِ إِبْرَاهِيمَ وَمُوسَى {19}
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيمِ {1} الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ {2} الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ {3} مَـلِكِ يَوْمِ الدِّينِ {4} إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ {5} اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ {6} صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ {7}

حليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

كاتب الموضوعرسالة
popa

popa

حليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم Empty
مُساهمةموضوع: حليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم   حليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم I_icon_minitimeالأحد يونيو 07, 2009 12:55 am

حليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم 582830765

مين مش بيحب حليم؟مين مش بيحب العندليب؟
مفيــــــــــــــــــــــش !كلنا بنموت فى أغانيه.
ولكل اللى بيحبوا أغانى العندليب
حاولت اجمع عدد من أغانيه

كلمــــــــــــــــــــــات........كلمـــــــــــــــــــــات........كلمـــــــــــــــــــــــــات

حليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم 693862635
أسمر يا اسمراني
أسمر يا اسمراني مين أساك عليه
لو ترضى بهواني برضه انت اللي ليه
بتزيد عذابي ليه ويهون شبابي ليه
وتطول غيابك ليه قولي ليه ناسي ليه ليه يا اسمر
يا اسمر قلبي في نار نار عذابي ونار ظنوني
يا اسمر فكري احتار الشوق ضناني سهر عيوني
والجرح اللي في قلبي إزاي أدوايه
والدمع اللي في عيني لإمته أداريه
لا أنا باشكي ولا باحكي بس قولي يا حبيبي اسمر يا اسمراني
قالوا لي الناس هواك حيرة وقلت أحتار عشان خاطرك